۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵

ستایشی به مهر خبر داد:

روز زمین پاک در ساحل مرجانی و زیبای جزیره خارک برگزار شد

روز زمین پاک در ساحل مرجانی و زیبای جزیره خارک برگزار شد

بوشهر - مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارک گفت: روز زمین پاک در ساحل مرجانی و زیبای جزیره خارک برگزار شد.

مجید ستایشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم روز زمین پاک درپارک ساحلی خارک اظهار داشت: با همکاری مدیریت عملیات عمومی و اداره آموزش و پرورش خارک با حضور دانش آموزان و برخی از مسئولان در پارک ساحلی خارک مراسم روز زمین پاک برگزار شد.

وی با اشاره به منطقه آب و هوایی جزیره خارک و همجواری آن با ساحل و دریا، افزود: واحد مدیریت پسماند در حفظ و نگهداری ساحل و دریا دخیل است که به همین دلیل با بررسی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد در مدیریت عملیات عمومی و پیشنهاد کارشناسان واحد پسماند تصمیم‌ گرفتیم امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش خارک با برگزاری برنامه‌ای نمادین پاک‌سازی پارک ساحلی خارک مشارکت داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ افزود: در این برنامه که صبح پنج شنبه سوم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، مدیر عملیات عمومی، دانش‌آموزان و جمعمی از مردم علاقه‌مند به محیط زیست حضور داشتند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/23/4/1669767.jpg

وی با اشاره به اینکه در پایان برنامه به تمامی شرکت‌کنندگان هدایایی از سوی مدیریت عملیات عمومی خارک اهدا شد، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی مدیریت عملیات عمومی تجلیل از تمامی کسانی است که در زمینه نگهداری و حفاظت محیط زیست فعال هستند.

ستایشی در پایان بیان داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری این برنامه نمادین در جزیره صعنتی خارک، بهانه‌ای برای مشارکت دانش آموزان و عموم شهروندان نسبت حفاظت از محیط پیرامون و بالابردن سطح آگاهی آنها از مسائل زیست محیطی است.

کد خبر 2560304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha